Filmen, teven och boken

Blogg om film och teve. Ibland också om musik och annat som kan betraktas som kultur. Utgångspunkt Växjö.

fredag, juli 22, 2005

Programförklaring !

Då var det dags att sätta i gång att blogga. Inte särskilt orginellt i dessa dagar, men förhoppningsvis kan denna blogg även vara av intresse för någon mer än bara mig själv.

Som gammal film- och mediestudent kommer jag att skriva om film och teve i huvudsak. En och annan rapport ifrån den övriga medievärlden är väl inte heller helt otänkbart. Förhoppningsvis skall jag också kunna trycka in en och annan bokrecention mellan varven.

Min förhoppning är att du, som läsare, skall kunna få lite tips om filmer och teve som är värt att se. Men framför allt hoppas jag att mina texter skall fungera som diskussionsunderlag till det som vi konsumerar i mediesamhället. Kommentera därför gärna vad jag skriver och dela med dig av dina tankar!

Med denna något pretantiösa programförklaring och introduktion hälsar jag dig som läsare välkommen till filmochtv.blogspot.com

Counter Stats
kitchen ideas Bloggtoppen.se